+370 634 85000
0
Prekių grąžinimo taisyklės

Prekių grąžinimo taisyklės

KUR KREIPTIS DĖL PREKIŲ GRĄŽINIMO?

Norėdami grąžinti nekokybišką prekę užpildykite Garantinio aptarnavimo užklausą mūsų internetiniame puslapyje arba kreipkitės telefonu +370 634 85 000.

Norėdami grąžinti kokybišką prekę kreipkitės telefonu +370 634 85 000 arba elektroniniu paštu info@magre.lt atsiųskite laisvos formos prašymą.


PREKIŲ GRĄŽINIMO VIETOS:

Vilniaus centrinis sandėlis

Kaunos centrinis sandėlis

Klaipėdos sandėlis

Alytaus sandėlis


PER KIEK LAIKO GAUSIU ATSAKYMĄ AR PREKĖ ATITINKA GRĄŽINIMO SĄLYGAS?

Atsakymą gausite per 5-6 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.


PER KIEK LAIKO BUS GRĄŽINTI PINIGAI?

Pinigai bus grąžinti per 14 d. nuo prašymo pateikimo dienos. Atkreipkite dėmesį, kad pinigai grąžinami tik po prekės apžiūros ir nustačius ar ji atitinka grąžinimo sąlygas.


KOKIOS BŪSENOS TURI BŪTI GRĄŽINAMA PREKĖ?

Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės, nepraradusios prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo. Kokybiškos prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje (pakuotė gali būti prapakuota tiek, kiek pakanka prekei įvertinti).


Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.


Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti paspaudę šią nuorodą: e-seimas.lrs.lt


Prekės, kurių grąžinti negalėsite:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.


Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo. Taigi, tinkamos kokybės grąžinami daiktai turi būti nenaudoti ir nepraradę prekinės išvaizdos, priešingu atveju pardavėjas turi teisę šių daiktų nepriimti.


Jei prekė tinkamos kokybės ją galite grąžinti į vieną iš prekių grąžinimo punktų:


Grąžinamos prekės turi būti:

  • tvarkingos;
  • nepraradusios prekinės išvaizdos;
  • pilnos komplektacijos;
  • originalioje pakuotėje (pakuotė gali būti prapakuota tiek, kiek pakanka prekei įvertinti).

Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsniu, turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

  • prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
  • prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
  • tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.

Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį, jeigu:

  • pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;
  • prekės trūkumas nepanaikintas, nors pardavėjas bandė remontuoti prekę;
  • prekės trūkumas yra esminis;
  • pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą nesuremontuos ar nepakeis prekės arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.

Vartotojas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.

Prekės grąžinamos į vieną iš prekių grąžinimo punktų:

Grąžinamos nekokybiškos prekės turi būti:

  • tvarkingai supakuotos;
  • pilnos komplektacijos.

Papildomai primename, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: e-seimas.lrs.lt.


TURITE KLAUSIMŲ?

SUSISIEKITE +370 634 85000

Arba parašykite mums žinutę